mandag den 8. november 2010

Naar forstanden spiller andenviolin

5 kommentarer:

  1. LOL, LOL, LOL. Kan især grine nu, da videoen er 2 uger gammel og smerten long gone. Ja, aloe vera-kuren virkede for mig sidste år i Thailand, men det var temmeligt ubehageligt at få skidtet smurt på, så jeg har lært lektien ;-) ... "når forstanden spiller andenviolin" - mega grineren video-titel ;-)) ... og se nu at få spist nogle bananer, Bas, du er jo næsten kun skind og ben (og muller sæføli) ;-/

    SvarSlet
  2. Dejligt at have en lidelsesfaelle :)) Hvis jeg skal spise flere bananer end nu, saa har jeg ikke tid til at sove :-))))

    SvarSlet
  3. Så hold dig til de overmodne af slagsen, dem skulle der efter sigende være flere kulhydrater i ;-)

    SvarSlet
  4. Well, som en der efterhaanden er velbevandret i mange frugter og ikke mindst deres modenhed, er det netop der det sker. Men min ven, no worries, jeg er paa toppen og har aldrig haft det bedre - tak for din omtanke - der er styr paa sagerne :)

    SvarSlet