søndag den 21. november 2010

Her bor jeg den naeste maaneds tid

7 kommentarer:

  1. kanont!
    kan man egentlig geotagge videoer?(!)

    SvarSlet
  2. Maaske :) Har ikke hoert om det, og en soegning paa EXIF for videos afsloerer ikke saa meget. Ved ikke om det findes til video, men det ville vaere fikst hvis det gjorde :)

    SvarSlet
  3. det gør det i stor stil, har jeg nu fundet ud af :-)
    GE tilføjede det i 2007; men det kræver selvfølgelig, at du har et kamera - eller en dims - der understøtter det.

    SvarSlet
  4. Hej Fætter
    Hvor er det bare nogle fede billeder, kunne da godt tænke mig at få at vide, hvad det er for et skodkamera jf.Bruun, du har lånt, for så skulle jeg da ikke ikke have købt så dyrt;0) Aj det er rigtig gode;0) Det ser ud til, at du nyder din tur. Pas godt på dig selv. Knus Maria

    SvarSlet
  5. Hej Maria, Tak for det du :) Kameraet er et rimelig billigt point'n'shoot fra Samsung, det hedder ES 17.

    Der er et par ting der kan vaere gode at vide ifm. koeb af kamera, og det er at et dyrt kamera ikke tager dine billeder - det goer du selv. En anden er at et dyrt kamera ikke tager daarligere billeder end et billigt :)

    SvarSlet
  6. Hej min dejlige broder ;0)

    Kan jo se at du har det helt fantastisk, og tillykke med at du gør som du gør, og lever livet til fulde, min kære broder

    Det var der mange som kunne lære af ;0)

    Masser af kærlige og positive energier og tanker til dig fra

    Din kærlige søster

    SvarSlet
  7. Hej soes :)

    Tusinde tak for det - ja, jeg hygger mig virkelig og laerer utrolig meget undervejs.

    En hel masse positive og glade tanker til dig ogsaa!

    Kh :)

    SvarSlet