onsdag den 13. oktober 2010

Ipoh

Ankommet til Ipoh

Busterminalen

Venligt selskab

8 kommentarer:

  1. samme her - "an error occurred, please try again later" skriver den!?

    SvarSlet
  2. men jeg kan godt se dem i google reader!

    SvarSlet
  3. Aaaaah ok! Saa er det nok blogspot der har en eller anden boef lig nu. Good news :)

    SvarSlet
  4. jæis :-)

    fede videoer i øvrigt; dejligt med gæster :-)

    SvarSlet
  5. Michael H. Rasmussen17. november 2010 kl. 22.30

    Hej champ.

    Det er afgjort en gecko, men lidt svært at se præcist hvilken art. Anyway, du vil kunne finde dem næsten overalt, men de er lidt sky, så de holder sig tit lidt for sig selv. Du får næppe et med hjem som kæledyr ;-)

    Beklager det sene svar - har først set dine videoer nu. Og mu hvor jeg er gået tilbage til dine tidligere indlæg kan jeg se, at Henrik også har misset et par stykker. Jeg har været på RSS siden du tog hjemmefra, og af en eller anden grund får jeg sjældent en præcis opdatering. Så der går nogle gange 4-5 dage imellem, at jeg tjekker sitet.

    Fortsat god tur min ven, jeg smutter - har stadig lige et par videoer fra de sidste par dage jeg skal tjekke ud :-)

    SvarSlet
  6. Tak for infoen Michael. Jeg kan konfirmere at de er ret sky - og kan vaere ret aggressive overfor hinanden. Det er ret sjovt at vaere vidne til naar de raeser rundt paa vaeggene :)

    SvarSlet
  7. Michael H. Rasmussen21. november 2010 kl. 06.01

    Anytime :-) Har du brug for lidt ekspert info en anden gang siger du bare til. Og hvis du iøvrigt keder dig kan du jo lege "den der blinker sidst har vundet" med en gecko. Jeg vil godt vædde med, at du ikke har en chance ;-)

    Tjek lige det imponerende nærbillede af en gecko's fod på: http://en.wikipedia.org/wiki/Gecko

    SvarSlet